02.09.2020, 17:22
A niby puszczańskiego odcinka mieli na razie nie ruszać... . Któryś z odcinków już się nadaje do sensownej jazdy? W przekroju całej linii pytam.
autor: Lukasy
02.09.2020, 20:48
Ja już straciłem rachubę, co i kiedy miało być robione ;) Sensowna jazda... chwilowo nie wchodzi w grę, bowiem z korekty na korektę jest coraz gorzej. Jak w jednym miejscu coś zrobią, to rozgrzebują kolejne odcinki - wiadomo, jak to przy modernizacjach. Rekordzistą jest pociąg 38109, który z Poznania do Szczecina jedzie obecnie... 5 godzin i 5 minut.
04.09.2020, 17:18
Więcej stoi niż jedzie ;). ATSD to ciekawe ile torów zostanie po modernie w Drawskim Młynie właśnie. Bo wcześniejsza wersja była "na bogato" :).
autor: Lukasy
04.09.2020, 22:42
Pierwotnie chyba nic miało nie zostać. Obiło mi się o uszy, że chcieli tam zostawić przystanek osobowy.
07.09.2020, 19:49
No to jeśli to się z realizuje to będzie to jedno z tych miejsc gdzie różnice "przed" i "po" będą największe.
autor: Kospal
05.10.2020, 22:30
Drawski Młyn powoli powstaje jak Feniks z popiołów i po prawie całkowitej rozbiórce stacji buduje się od nowa. Już widać nowy zarys torów stacyjnych. Jak dobrze pamiętam będzie ich 5 (w tym 3 przy krawędziach peronowych).