Przyklepane

Przyklepane
18.08.2017, 14:35, Damnica

Pociąg towarowy w kierunku Szczecina wyciąga się ze stacji w Damnicy po kilkudziesięciu minutach postoju i przepuszczeniu kilku pociągów. Ze względu na wzmożony ruch na tej linii składy towarowe niejednokrotnie tkwią na bocznych torach w oczekiwaniu na przebieg. Sprawa średniej przepustowości za jakiś czas będzie rozwiązana, gdyż 19 stycznia 2018 roku podpisano umowy na opracowanie dokumentacji projektowej, związanej z planowaną przebudową linii 202 między Gdynią Chylonią a Słupskiem. Najważniejszym założeniem inwestycji jest budowa drugiego toru między Wejherowem a Słupskiem. Dla pasjonatów kolei oznacza to pożegnanie z piękną architekturą oraz sygnalizacją kształtową.

    
autor: Piotr
23.01.2018, 21:11
Kiedy startuje przebudowa?
autor: Lukasy
23.01.2018, 21:17
Według znalezionego w sieci artykułu przebudowa ma się zacząć w 2020 roku i trwać 3 lata.
autor: Kamil
23.07.2018, 22:38
Tak więc trzeba się spieszyć, w Sławnie jakiś czas temu semafory kształtowe odnowiono i pomalowano, przynajmniej te stojące w stacji. Mnie tylko zastanawia co zrobią z grupą towarową na pograniczu Słupska i Kobylnicy. Większość torów towarowych jest nieczynna i spora część semaforów świetlnych zdewastowana.

Tagi: ET22 ET22-2038 Damnica D29-202 kształtowe
  dodano: 23.01.2018


‹ magistrala nadmorska | « Galeria kolejowa